Van dossiervorming tot een logische workflow

Focus op de hulp

REGAS ondersteunt het primaire bedrijfsproces door een gestroomlijnde workflow. Denk dan bijvoorbeeld aan het gebruik van gemeenschappelijke bronnen zoals overlegagenda’s en behandelplannen. Ook wordt de communicatie bevordert door het versturen van sms-berichten en standaardbrieven. 

Een activiteit, map of casus wordt pas afgesloten als aan alle voorwaarden is voldaan. Met onze hulp kan de professional zich beter richten op het verlenen van zorg. Efficiënt én effectief.

REGAS is aanpasbaar naar elk proces

Ook als dat regelmatig verandert

Procesbewaking

Van deadlines tot doorlooptijden: REGAS bewaakt en waarborgt je belangrijkste processen op basis van geregistreerde data. Met een sms- of e-mailnotificatie zorgen we er bijvoorbeeld voor dat ingeplande evaluatiegesprekken daadwerkelijk plaatsvinden.

Alerts

Het instellen van alerts maakt je werk een stuk simpeler. Stuur cliënten automatisch een herinneringssms en verlaag zo je no-showpercentage. Zo zit je nooit tegenover een lege stoel tijdens de intake.

Tijdregistratie

Tijdregistratie doe je direct in het dossier. Zo krijg je een duidelijk overzicht van al je werkzaamheden – cliëntgebonden of juist niet.

Online hulpverlening

Cliënten kun je ook online helpen. Chat bijvoorbeeld met ze of stuur instructies. De wereld verandert, en met online zorg verander je mee. Aan jou de uitdaging om het persoonlijk te houden.

Zorgadministratie

In REGAS verwerk je het gehele zorgproces, van registratie tot declaratie. WMO-, WIZ- en JW-berichten worden automatisch opgeslagen en doorgestuurd naar de betrokken partijen.

Behandelplan

Met REGAS plan je eenvoudig taken van jezelf of collega’s in. Binnen een behandelplan werk je ze vervolgens structureel af.

Verhalen van anderen

Hoe zijn anderen tot oplossingen gekomen? Laat je inspireren.

Een praktijkvoorbeeld van opvangorganisatie Arosa

Een slim overzicht. Zo gedaan.