Werken bij Regas, gewoon écht leuk.

Bekijk onze vacatures

Regas, aangenaam

Regas maakt een cliëntvolgsysteem dat het dagelijks werk van meer dan 20.000 zorg- en welzijn professionals makkelijker, efficiënter en leuker maakt.

Wij zijn een team van 52 mensen en groeien gestaag. Ongeveer de helft van ons werkt aan het product en de andere helft werkt met onze klanten. Wij hebben veel ideeën en om dat te realiseren zijn wij altijd op zoek naar nieuwe teamleden. Regas is uniek, divers en familiair.

Ben jij dat ook?

Wij werken als één team

Als je het één van ons vraagt wat het werken bij Regas leuk maakt, zal dat altijd 'het team' zijn. We hebben een sterke teamgeest en een cultuur waarin samenwerken voorop staat. Zo stimuleren we dat iedereen zijn of haar ideeën zal delen, groot of klein. En dit gaat al jaren goed. Bij ons gaat vrijwel niemand binnen drie jaar weg en werken mensen gemiddeld 7,3 jaar bij ons, dat zegt genoeg.

#Regasleven

Wat houdt het leven bij Regas in? Gezelligheid, familiair, hard werken, teamwork, samen doelen stellen en bereiken en vooral ook heel erg klant- en servicegericht. Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een mooi leven bij Regas, samen met leuke en gedreven collega’s. Wat te denken van leuke bedrijfsuitjes, de gezamenlijke lunch, bedrijfsfitness en af en toe een vrijdagmiddagborrel? Kortom: Welkom bij Regas.

Werken bij Regas...

Kees

Quality Assurance Engineer

Bij regas test ik de software: doet het wat het moet doen, loopt niets vast en hoe werkt de software na aanpassingen. Kleine foutjes ontdekken net voordat een versie wordt opgeleverd en veel lol met elkaar zorgt ervoor dat ik gelukkig ben in mijn werk bij regas.

Linda

Product Owner

Hard werken, eigen inbreng, mooie dingen maken, betrokkenheid en gezelligheid is hoe ik werken bij regas ervaar. Daarnaast vind ik het belangrijk dat we een bijdrage leveren aan onze maatschappij om iedere burger als jij en ik te ondersteunen bij de benodigde dienstverlening.

Esther

Managing Director Benelux

Ik werk nog steeds met heel veel plezier bij regas. Ik faciliteer mensen in processen en sturing, om de koers van de organisatie te voeren. De mijlpalen die we met z’n allen hebben bereikt en gaan bereiken maken mij trots.

Geïnteresseerd?

We zijn altijd op zoek naar goede mensen om ons team te versterken. Bekijk onze vacatures.

Ben jij die multifunctionele consultant die bij Regas klanten voortvarend aan de slag kan gaan? Ben jij eager to learn en kun jij de klantbehoefte vertalen naar onze REGAS applicatie? Dan leren we jou graag kennen!

Voor de versterking van een van onze Scrumteams zijn we op zoek naar een medior of senior Developer. Samen met andere Developers, de Scrummaster en de Product Owner zijn jullie als team verantwoordelijk voor jullie eigen deel van de REGAS oplossing. User experience, performance en security spelen hierin een belangrijke rol.

Ben jij een ervaren Projectmanager die weet van aanpakken en projecten van initiatie tot en met nazorg soepel laat verlopen? Kun jij de projectscope bewaken en werk je graag gestructureerd? Ben jij ook op directie en bestuurlijk niveau een gesprekspartner? Wil jij de uitdaging aangaan bij regas binnen diverse klantomgevingen? Dan maken we graag kennis met jou!

Ben jij een ervaren New Business Executive die weet van aanpakken? Kun je trajecten van het generen van leads tot en met het sluiten van deals soepel laten verlopen? Kun jij potentiële klanten overtuigen om voor onze mooie oplossingen te kiezen? Ben jij in staat onze sales strategie verder te professionaliseren? Ontmoet dan ons team!

Onderhoud jij graag de relaties met jouw klanten en heb jij ervaring binnen het sociaal domein? Maak jij graag de vertaalslag van klantwens naar de juiste functionaliteit binnen ons REGAS product? Ben jij betrokken, toegewijd en dé Accountmanager die wij zoeken? Lees dan snel verder!

Word jij onze nieuwe enthousiaste, proactieve en servicegerichte collega die vol passie en doortastendheid onze Servicedesk komt bemannen? Weet jij als geen ander onze klanten tevreden te stellen via de telefoon of tickets in TOPdesk en onze Accountmanager te ondersteunen?