Waarom zou je ons cliëntvolgsysteem kiezen?

1

Jouw processen

Samen brengen we de processen van jouw organisatie in kaart en richten we het platform volledig in. Van management tot eindgebruiker een oplossing op maat. Starten met een standaardproces is ook mogelijk, dan gaan we direct aan de slag.

2

Jouw systeem

REGAS is flexibel, in te richten naar smaak en integreert optimaal met je huidige systemen. Met overzichtelijke dashboards krijgt iedere gebruiker de informatie die nodig is. Je kunt direct aan de slag.

3

Jouw ontwikkeling

Veranderingen binnen de sector of organisatie? Geen probleem, REGAS verandert met je mee. De flexibiliteit van REGAS zorgt niet alleen voor een goed gebruik vandaag, maar ook in de toekomst.

Maatschappelijke Dienstverlening

Je hebt een uitgebreid werkgebied. Binnen Maatschappelijk Dienstverlening werk je samen met verschillende disciplines. Hoe houd je overzicht? Door ervoor te zorgen dat iedereen toegang heeft tot dezelfde informatie. 

Waarom ons systeem?

Eigen kracht en talentontwikkeling

Mensen weer mee laten doen, dat is je werk. Je gaat uit van de kracht en talenten van mensen en zoekt vervolgens naar mogelijkheden binnen hun eigen netwerk. Omdat iedere discipline toegang heeft tot REGAS, maken we deze processen een stuk efficiënter. Samen krijg je inzicht. Samen ontdek je kansen die cliënten verder helpen. 

Aandacht, hulp en ondersteuning door middel van software 

Help cliënten zichzelf ontwikkelen. Laat ze hun kansen grijpen. Met REGAS ondersteun je in het dagelijks leven van de cliënt zodat deze zich kan richten op wat echt belangrijk is: persoonlijke ontwikkeling. 

Maatschappelijke dienstverlening

Multidisciplinair werken in één dossier 

Zorgverleners kiezen voor REGAS omdat je meerdere processen in hetzelfde systeem kunt uitvoeren. Bovendien is het systeem altijd up-to-date en sluit het naadloos aan op alle activiteiten van de cliënt. Je brengt het netwerk van de cliënt in kaart en activeert deze makkelijk zodat je effectiever kunt helpen. Omdat de cliënt ook toegang krijgt tot het dossier kun je hem of haar makkelijk coachen. 

Overzichtelijk 

Voor iedere gebruiker is de informatie overzichtelijk en per hulpverlener is de werkstructuur duidelijk. Omdat alles geregistreerd wordt en je altijd in kunt loggen, waar en wanneer dan ook, heeft iedereen altijd toegang tot alle informatie.

REGAS is aanpasbaar naar elk proces

Ook als dat regelmatig verandert

Activiteitenregistratie

Met REGAS leg je iedere activiteit vast in een overzichtelijk dossier. Omdat de software flexibel is, pas je het gemakkelijk aan op specifieke situaties.

Tijdregistratie

Tijdregistratie doe je direct in het dossier. Zo krijg je een duidelijk overzicht van al je werkzaamheden – cliëntgebonden of juist niet.

Eén toegankelijk portaal voor iedereen

Iedereen maakt gebruik van hetzelfde portaal om informatie in te zien of uit te wisselen. Niet iedereen ziet hetzelfde: de informatie spitst zich toe op de specifieke wensen en bevoegdheden van de gebruiker.

Zorgadministratie

In REGAS verwerk je het gehele zorgproces, van registratie tot declaratie. WMO-, WIZ- en JW-berichten worden automatisch opgeslagen en doorgestuurd naar de betrokken partijen.

Online hulpverlening

Cliënten kun je ook online helpen. Chat bijvoorbeeld met ze of stuur instructies. De wereld verandert, en met online zorg verander je mee. Aan jou de uitdaging om het persoonlijk te houden.

Tevredenheidsonderzoek

Verstuur je cliënttevredenheidsonderzoek automatisch wanneer jij dat wilt – aan het einde van het dossier of na afloop van een bepaald traject. De resultaten van het onderzoek worden automatisch opgeslagen.

Verhalen van anderen

Binnen de maatschappelijke dienstverlening werken meerdere disciplines samen rondom dezelfde cliënt. Zo ontdek je talenten. Weten hoe we onze klanten hierbij helpen? Lees het hier.

Een praktijkvoorbeeld van opvangorganisatie Arosa

Een slim overzicht. Zo gedaan.

Blog

Het meest recente nieuws, interviews en interessante bronnen en meer voor zorg & welzijnsorganisaties.