Nooit vaker dan één keer registreren

GBA-V, CORV, iWmo, iJW, iWlz en VIR

Eén keer registreren, dat is onze filosofie. Dat bereiken we door onze software eenvoudig te koppelen met andere software, indien nodig. Ieder softwarepakket heeft zijn eigen doel en toegevoegde waarde, een goede koppeling is daarom belangrijk. De essentie van een koppeling is altijd gegevensuitwisseling: eenrichtingsverkeer of tweerichtingsverkeer – synchroon of asynchroon. 

Altijd met een bepaald doel voor ogen, zoals kostenbesparing of opbrengstmaximalisatie. Ook zijn er koppelingen nodig met ketenpartners waardoor informatie gemakkelijk en efficiënt gedeeld wordt. De koppelingen die we hebben met GBA-V, CORV en iWmo zijn hier goede voorbeelden van.

REGAS is aanpasbaar naar elk proces

Ook als dat regelmatig verandert

Delen van je software-omgeving

Binnen REGAS kun je alle processen en vensters naar eigen smaak inrichten. Tevreden met het resultaat? Deel je omgeving als template met andere organisaties en vice versa. Zo helpen onze gebruikers elkaar, leren we nieuwe dingen en besparen we allemaal een hoop tijd.

Dashboards

Meten is weten. Daarom zijn er veel overzichtelijke dashboards en rapportagemogelijkheden. Van zorgprofessional tot directieniveau, de rapportage is eenvoudig aan te passen aan jouw specifieke informatiebehoefte.

Dossiervorming

Altijd en overal toegang tot belangrijke informatie – met REGAS kan het. Binnen de software registreer je iedere stap in het zorgproces, en helpt het bij de uitvoering van activiteiten. Het resultaat? Inzicht en overzicht in het dossier voor iedereen.

Workflow

Jij bepaalt wat in het registratieproces moet worden opgenomen. Omdat REGAS naadloos aansluit op jouw manier van werken, is cliëntregistratie ineens makkelijk en efficiënt. Zo houd je tijd over voor echte zorg.

Procesbewaking

Van deadlines tot doorlooptijden: REGAS bewaakt en waarborgt je belangrijkste processen op basis van geregistreerde data. Met een sms- of e-mailnotificatie zorgen we er bijvoorbeeld voor dat ingeplande evaluatiegesprekken daadwerkelijk plaatsvinden.

Alerts

Het instellen van alerts maakt je werk een stuk simpeler. Stuur cliënten automatisch een herinneringssms en verlaag zo je no-showpercentage. Zo zit je nooit tegenover een lege stoel tijdens de intake.

Verhalen van anderen

Hoe zijn anderen tot oplossingen gekomen? Laat je inspireren.

Jeugdzorgorganisatie Jarabee

Van papieren naar digitale dossiers

Het verhaal van Uitvoeringsorganisatie Bedrijfsvoering Rijk

Registratiesysteem? Zie het als zaakvolgsysteem