Inzicht en overzicht

Uitgebreide managementrapportages

Jouw rapportage vertelt het verhaal. Iedere dag worden diverse rapportages opgevraagd in REGAS. Daarin speelt de kwantiteit van je werk een belangrijke rol, maar de kwaliteit net zo veel. Steeds meer organisaties meten bijvoorbeeld of een cliënt weer zelfredzaam is, of toetsen de kwaliteit van de zorg aan de hand van specifieke vragen.

Een dashboard geeft deze belangrijke opgeslagen data binnen REGAS op een gestructureerde en heldere manier weer. Informatie, formulieren, rapporten: alles is overzichtelijk en eenvoudig in te zien. Het systeem is zo ingericht dat binnen een bepaald zoekresultaat kan worden doorgeklikt naar achterliggende data. De mogelijkheden voor realtime managementinformatie zijn met REGAS eindeloos. Binnen het systeem zelf, direct bij de registratie en via dashboards en rapporten.

REGAS is aanpasbaar naar elk proces

Ook als dat regelmatig verandert

Dossiervorming

Altijd en overal toegang tot belangrijke informatie – met REGAS kan het. Binnen de software registreer je iedere stap in het zorgproces, en helpt het bij de uitvoering van activiteiten. Het resultaat? Inzicht en overzicht in het dossier voor iedereen.

Workflow

Jij bepaalt wat in het registratieproces moet worden opgenomen. Omdat REGAS naadloos aansluit op jouw manier van werken, is cliëntregistratie ineens makkelijk en efficiënt. Zo houd je tijd over voor echte zorg.

Procesbewaking

Van deadlines tot doorlooptijden: REGAS bewaakt en waarborgt je belangrijkste processen op basis van geregistreerde data. Met een sms- of e-mailnotificatie zorgen we er bijvoorbeeld voor dat ingeplande evaluatiegesprekken daadwerkelijk plaatsvinden.

Alerts

Het instellen van alerts maakt je werk een stuk simpeler. Stuur cliënten automatisch een herinneringssms en verlaag zo je no-showpercentage. Zo zit je nooit tegenover een lege stoel tijdens de intake.

Tijdregistratie

Tijdregistratie doe je direct in het dossier. Zo krijg je een duidelijk overzicht van al je werkzaamheden – cliëntgebonden of juist niet.

Online hulpverlening

Cliënten kun je ook online helpen. Chat bijvoorbeeld met ze of stuur instructies. De wereld verandert, en met online zorg verander je mee. Aan jou de uitdaging om het persoonlijk te houden.

Verhalen van anderen

Hoe zijn anderen tot oplossingen gekomen? Laat je inspireren.

Jeugdzorgorganisatie Jarabee

Van papieren naar digitale dossiers

Een praktijkvoorbeeld van Combiwel

Mix & matching module rondom vrijwilligers