Cliënttevredenheidsonderzoek

De mening van je cliënt snel opgeslagen in REGAS

Geen extra handelingen

REGAS biedt de mogelijkheid om cliënttevredenheidsonderzoeken (CTO’s) uit te voeren. Zo krijg je snel en overzichtelijk de mening van je cliënten over de hulpverlening. Dit hele proces verloopt digitaal, zodat terugkoppeling gemakkelijk en snel wordt verwerkt.

Ook dit systeem binnen REGAS is volledig zelf in te richten: je bepaalt zelf op welk moment je het CTO verstuurt. Versturen, invullen, verwerken – feedback ging nog nooit zo eenvoudig.

REGAS is aanpasbaar naar elk proces

Ook als dat regelmatig verandert

Koppelingen

Natuurlijk maak je ook gebruik van andere administratieve en medische systemen. Het is erg onhandig als deze systemen los van elkaar moeten opereren, daarom koppelen wij ze eenvoudig aan elkaar. Dan zijn de gegevens uitwisselbaar en hoef je niet nodeloos informatie te kopiëren.

Delen van je software-omgeving

Binnen REGAS kun je alle processen en vensters naar eigen smaak inrichten. Tevreden met het resultaat? Deel je omgeving als template met andere organisaties en vice versa. Zo helpen onze gebruikers elkaar, leren we nieuwe dingen en besparen we allemaal een hoop tijd.

Dashboards

Meten is weten. Daarom zijn er veel overzichtelijke dashboards en rapportagemogelijkheden. Van zorgprofessional tot directieniveau, de rapportage is eenvoudig aan te passen aan jouw specifieke informatiebehoefte.

Dossiervorming

Altijd en overal toegang tot belangrijke informatie – met REGAS kan het. Binnen de software registreer je iedere stap in het zorgproces, en helpt het bij de uitvoering van activiteiten. Het resultaat? Inzicht en overzicht in het dossier voor iedereen.

Workflow

Jij bepaalt wat in het registratieproces moet worden opgenomen. Omdat REGAS naadloos aansluit op jouw manier van werken, is cliëntregistratie ineens makkelijk en efficiënt. Zo houd je tijd over voor echte zorg.

Procesbewaking

Van deadlines tot doorlooptijden: REGAS bewaakt en waarborgt je belangrijkste processen op basis van geregistreerde data. Met een sms- of e-mailnotificatie zorgen we er bijvoorbeeld voor dat ingeplande evaluatiegesprekken daadwerkelijk plaatsvinden.

Verhalen van anderen

Hoe zijn anderen tot oplossingen gekomen? Laat je inspireren.

Een praktijkvoorbeeld van Puur Zuid

Sturings- en managementinformatie simpel inzichtelijk