Regas en Ordina starten samenwerking

2 min. lezen

ICT-dienstverlener Ordina en Regas, softwareleverancier in de Zorg en Welzijn, hebben een partnership gesloten voor een periode van minimaal twee jaar. Samenwerken.jpgDoor de samenwerking komt het innovatieve cliëntvolgsysteem van Regas samen met de jarenlange ervaring in de ICT op het gebied van o.a. implementaties en koppelingen van Ordina. Zorginstellingen en welzijnsorganisaties kunnen met deze samenwerking rekenen op de juiste informatie op de juiste plek in REGAS. Samen met Ordina wordt het cliëntvolgsysteem op een snelle maar gedegen manier opgeleverd zodat gebruikers kunnen genieten van de voordelen en zich kunnen concentreren op de hulp en zorg rondom de cliënt.

Met de samenwerking richt Regas zich op de levering van het softwareproduct. Ordina concentreert zich op de implementatie, dataconversie en het bouwen en beheer van koppelingen, waardoor gegevensuitwisseling tussen het cliëntvolgsysteem met andere softwarepakketten en ketenpartners mogelijk is. Ordina heeft ruime ervaring in het leggen van koppelingen tussen het cliëntvolgsysteem REGAS en andere administratieve en medische systemen die zorginstellingen gebruiken. Door koppelingen te realiseren wordt informatie maar op één plek vastgelegd en wordt daarmee dubbele invoer van data voorkomen.

Regas, marktleider in de welzijnsmarkt, ziet dat de zorgmarkt continu in beweging is en verschillende processen in de zorg steeds meer op elkaar moeten worden afgestemd. Voor instellingen is het daarom van belang dat systemen in de organisatie mee kunnen veranderen. REGAS biedt deze flexibiliteit en samen met Ordina zorgt het voor een op-maat-systeem in een bestaand ICT- en applicatielandschap dat altijd aan verandering onderhevig is.

-EINDE PERSBERICHT-