Klik jij ook door je werkdag heen?

2 min. lezen

*klik* 

*klik* *klik* *klik*


*klik* *klik*

Aah! Eindelijk heb je de informatie voor je die je graag wil zien: je overzicht van openstaande dossiers. Dit had zes klikken nodig, en soms nog wel meer. Maar het is oké, je bent er nu immers. Nu je een overzicht hebt van je openstaande dossiers, kan je gaan kijken naar wat er vandaag allemaal op de planning staat van die dossiers.

*klik*

*klik* *klik*

*klik* *klik*

Je agenda, daar is die dan eindelijk. Een mooi en duidelijk overzicht van wat je vandaag te wachten staat. Onder andere een afspraak met Karel. Het is nu drie weken geleden dat je Karel hebt gezien, dus je wilt even kijken wat je collega’s in de tussentijd hebben gedaan bij hem. Je herinnert je nog van vijf klikken terug dat zijn dossier nog openstond. Wellicht handig om even een kijkje te nemen in zijn dossier voordat je naar Karel toe gaat.

*klik* *klik* *klik* *klik*

*klik*

*klik*

Voor veel mensen in de Jeugdzorg is de bovenstaande situatie heel herkenbaar. Je moet veel informatie inzien om je werkdag goed door te komen, maar om dit allemaal ook daadwerkelijk te bekijken zijn veel acties nodig. Wij snappen dat dit enorm frustrerend kan zijn, en tijd wegneemt van waar het eigenlijk allemaal om draait: zorg verlenen.

Het zou toch veel efficiënter zijn als alle informatie die jij nodig hebt om jouw werkdag door te komen allemaal zichtbaar is op één pagina? Zonder onnodig te klikken. Natuurlijk, als je de inhoud van een dossier wil zien zou je toch echt op dat dossier moeten klikken, maar het naast elkaar kunnen leggen van je openstaande dossiers, de afspraken in je agenda en je signaleringen zonder dat je daarvoor je computermuis of touchscreen overbelast: dát is pas ideaal.

Wil je meer weten over hoe REGAS jou kan ondersteunen in je dagelijkse werkzaamheden? Download dan hier onze whitepaper aangaande gestructureerd werken in de Jeugdzorg.

Download de whitepaper