Klanttevredenheidsonderzoek 2014

2 min read - published on april 18, 2014

In het eerste kwartaal van dit jaar hebben wij opnieuw een KTO meting uitgevoerd. We hebben een 7.2 mogen ontvangen van onze respondenten.

Feitelijk komen er veel punten terug dit jaar die bij de vorige meting in 2012 ook al een aandachtspunt waren. Tegelijkertijd zien we terug dat we juist ook op deze punten stappen maken. Het blijft immers een continue verbeterproces met input van onze klanten.

Een goed voorbeeld is onze aandacht voor communicatie in de breedste zin van het woord. Juiste en tijdige communicatie over nieuwe ontwikkelingen en nieuwe functionaliteiten, maar ook over verbeteringen en veranderingen in onze software is belangrijk en heeft continue onze aandacht. De inzet van korte instructiefilmpjes bij een nieuwe release is een praktisch voorbeeld.

In zijn algemeenheid kunnen we aangeven dat we als organisatie met de juiste thema's bezig zijn richting de verdere professionalisering van onze diensten: hogere kwaliteit van releases, snellere support en de software meer en meer laten aansluiten bij de behoefte van vandaag.

Op een aantal componenten hiervan zijn wij inmiddels sterk gegroeid, andere blijven aandachtspunten waar we aan blijven werken. Uiteraard houden wij u via de diverse kanalen op de hoogte.

admin