Heeft REGAS ook een oplossing voor het krachtwerk en herstelwerk?

Hiervoor hebben wij de module “Kracht- en herstelwerk” ontwikkeld. De inrichting van deze module is gebaseerd op de methode die ontwikkeld is door het Onderzoekscentrum maatschappelijke zorg van het UMC St. Radboud. We...

Heeft REGAS ook een oplossing voor het Sociaal Raadsliedenwerk?

Hiervoor hebben wij de module “Sociaal Raadslieden” ontwikkeld. Dit is een algemene inrichting die eenvoudig geïntegreerd en geïmplementeerd kan worden binnen de applicatie. Eventuele specifieke registratiebehoeften...

Heeft REGAS ook een oplossing voor Veilig Thuis?

Hiervoor hebben wij de module “Veilig Thuis” ontwikkeld. De inrichting van de module is gebaseerd op het handelingsprotocol ‘Veilig Thuis’ en de gestelde ICT-eisen vanuit de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG)....

Hoe lang duurt een implementatie?

Gemiddeld duurt een implementatie tussen de vier en twaalf weken. Dit is afhankelijk van de projectomvang.

Wanneer is de servicedesk telefonisch bereikbaar?

De servicedesk is op werkdagen bereikbaar tussen 8:00 en 18:00 uur.