Een betrouwbaar en flexibel cliëntvolgsysteem.
In te richten naar jouw wensen.

1

REGAS is een cliëntvolgsysteem en ondersteunt daarmee de dagelijkse werkzaamheden van meer dan 20.000 hulpverleners. Zo maken we het werk wel een stuk makkelijker.

2

REGAS verbindt betrokkenen. Van professional tot netwerkpartner, van hulpverlener tot ouder. Altijd de juiste informatie op de juiste plek met ons cliëntvolgsysteem.

3

Zo signaleert REGAS doorlooptijden, notificeert over naderende deadlines en stuurt cliënten automatisch een afspraakherinnering per sms.

Het cliëntvolgsysteem met eindeloos veel functionaliteit.

Voorkeursfuncties, overzichtelijkheid en gebruiksgemak.

Dossiervorming

Altijd en overal toegang tot belangrijke informatie – met REGAS kan het. Binnen de software registreer je iedere stap in het zorgproces, en helpt het bij de uitvoering van activiteiten. Het resultaat? Inzicht en overzicht in het dossier voor iedereen.

Workflow

Jij bepaalt wat in het registratieproces moet worden opgenomen. Omdat REGAS naadloos aansluit op jouw manier van werken, is cliëntregistratie ineens makkelijk en efficiënt. Zo houd je tijd over voor echte zorg.

Procesbewaking

Van deadlines tot doorlooptijden: REGAS bewaakt en waarborgt je belangrijkste processen op basis van geregistreerde data. Met een sms- of e-mailnotificatie zorgen we er bijvoorbeeld voor dat ingeplande evaluatiegesprekken daadwerkelijk plaatsvinden.

Alerts

Het instellen van alerts maakt je werk een stuk simpeler. Stuur cliënten automatisch een herinneringssms en verlaag zo je no-showpercentage. Zo zit je nooit tegenover een lege stoel tijdens de intake.

Tijdregistratie

Tijdregistratie doe je direct in het dossier. Zo krijg je een duidelijk overzicht van al je werkzaamheden – cliëntgebonden of juist niet.

Online hulpverlening

Cliënten kun je ook online helpen. Chat bijvoorbeeld met ze of stuur instructies. De wereld verandert, en met online zorg verander je mee. Aan jou de uitdaging om het persoonlijk te houden.

Zorgadministratie

In REGAS verwerk je het gehele zorgproces, van registratie tot declaratie. WMO-, WIZ- en JW-berichten worden automatisch opgeslagen en doorgestuurd naar de betrokken partijen.

Behandelplan

Met REGAS plan je eenvoudig taken van jezelf of collega’s in. Binnen een behandelplan werk je ze vervolgens structureel af.

Activiteitenregistratie

Met REGAS leg je iedere activiteit vast in een overzichtelijk dossier. Omdat de software flexibel is, pas je het gemakkelijk aan op specifieke situaties.

Werken in de Cloud

Werken in de Cloud betekent dat je op ieder moment kunt inloggen, waar je ook bent. Via je internetbrowser log je eenvoudig in en zie je altijd de meeste actuele informatie. Veilig, toegankelijk en altijd up-to-date: dat is het voordeel van de cloud.

Offline werken

Registratieformulieren kun je offline inladen, bewerken en later automatisch synchroniseren. Zo leg je afspraken altijd vast en ben je niet afhankelijk van het internet. Dat scheelt een hoop gehannes.

Eén toegankelijk portaal voor iedereen

Iedereen maakt gebruik van hetzelfde portaal om informatie in te zien of uit te wisselen. Niet iedereen ziet hetzelfde: de informatie spitst zich toe op de specifieke wensen en bevoegdheden van de gebruiker.

Cliëntnetwerk

Met REGAS breng je het volledige zorgnetwerk van de cliënt in kaart. Zo win je tijd en werk je doeltreffend, zonder ellenlange zoektochten naar contactpersonen.

Dashboards

Meten is weten. Daarom zijn er veel overzichtelijke dashboards en rapportagemogelijkheden. Van zorgprofessional tot directieniveau, de rapportage is eenvoudig aan te passen aan jouw specifieke informatiebehoefte.

E-aanmelding

Cliënten kunnen zich online aanmelden. Ze vullen hun informatie in en onze software slaat de gegevens op. Hulpvragen pak je hierdoor sneller op en de regie blijft deels in handen van cliënt. Leve het internet.

Volledig in te richten

Met REGAS heb jij controle over jouw processen en het beheer van de software. Formulier of vraag aanpassen? Een kwestie van minuten. Wij geloven namelijk dat software zich moet kunnen aanpassen naar de organisatie en haar gebruikers, niet andersom.

Autorisatiestructuur

Per gebruiker kun je de bevoegdheid instellen. Zo kan een cliënt bijvoorbeeld zijn eigen weekverslag schrijven, maar geen toegang hebben tot andere informatie in het dossier.

Tevredenheidsonderzoek

Verstuur je cliënttevredenheidsonderzoek automatisch wanneer jij dat wilt – aan het einde van het dossier of na afloop van een bepaald traject. De resultaten van het onderzoek worden automatisch opgeslagen.

Koppelingen

Natuurlijk maak je ook gebruik van andere administratieve en medische systemen. Het is erg onhandig als deze systemen los van elkaar moeten opereren, daarom koppelen wij ze eenvoudig aan elkaar. Dan zijn de gegevens uitwisselbaar en hoef je niet nodeloos informatie te kopiëren.

Delen van je software-omgeving

Binnen REGAS kun je alle processen en vensters naar eigen smaak inrichten. Tevreden met het resultaat? Deel je omgeving als template met andere organisaties en vice versa. Zo helpen onze gebruikers elkaar, leren we nieuwe dingen en besparen we allemaal een hoop tijd.

Veiligheid

Je gegevens zijn bij ons goed beveiligd. REGAS voldoet aan de belangrijkste veiligheidsnormen voor webapplicaties en ook in onze serviceafspraken speelt veiligheid een grote rol.

Selecteer hierboven de functies die je interessant vindt

Wij vertellen er graag meer over!

Plan een demo Verstuur mijn overzicht per mail

Plus je ontvangt dan ook onze top 10 tips & tricks